Ute på vägarna!!!

Tur för er som var inne idag när jag var ute och körde!!!! Jag höll på att köra på en cyklist i Mariefred, det var så jävla nära! Hahaha.. Men annars gick det bra. Fast det var verkligen inte den gången som har gått bäst, allting gick tvärtemot kändes det som:( Men men.. Det kan inte alltid gå bra med allt! Men att cyklister får cykla på vägarna är helt sjukt, om dom blir påkörda så får dom skylla sig själva, tycker jag!

Men men nu ska jag äta, har inte ätit på hela dagen, jätte hungrig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, Natta då.

Just ja, mamma tvinga mig att starta en ny blogg...så du vet!

Puss på dig! Just ja... klänningen du ska ha på dopet är kanonsöt!

2009-06-03 @ 19:17:04
URL: http://sandralisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar