Midsommar..

x

Hade verkligen en kanon midsommar. Först så var vi ute i Länna hos svärföräldrarna och sedan så åkte vi in till Åker och fortsatte festa. Åkte hem till kjelle, spelade kort och snacka lite gojja men sen så drog vi vidare där ifrån också. Men idag är det inte lika roligt för jag mår piss, jättetråkigt, men det får man ta om man vill roa sig. Men tycker verkligen synd om Jimmy som började jobba klockan 19 och ska jobba hela natten till 7 i morgon bitti, stackar´n! Jag tänkte ialla fall lägga in lite bilder från igår så ni får se lite av min midsommar=)



gubbar
Jordgubbar:)
x
Öl
<3
Jimmy & jag - midsommarpuss:)
s naos
Snaps, såklart!
x
Hjärtat serverar efterätt.
bv
Mums!
,OR
Svärmor:)
spelet
Så blev det sverige spelet som vi brudar vann båda gångerna.


x
Här satt vi och åt&drack gott.


senare i ÅKER


bb

fkjdf

s

x
 
Nej nu orkar jag inte lägga upp mer kort, men här har ni lite av min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar