Stukat tummen..

Japp, som sagt så har man stukat tummen, gör för jävligt ont rent ut sagt!
Igår blev det poker turnering först, kom igång lite och sen så blev det utgång på UB, hade faktiskt en riktigt rolig kväll. Träffade Chantal där också, och det gjorde kvällen ännu bättre för vi hade kanonkul! Sen blev det fyllekäk, tunnbrödrulle. Smaskens! Sen blev det taxi hem för hela gänget, somnade, haha men jag var så himla trött och lite för rund under fötterna, haha. När vi väl kom hem skulle vi fixa bodet men det gick inte som väntat, bords skivan under bordet föll jätte hårt ned på min hand, och stukade tummen, kan knappt röra den och försöker jag med det så gör det så ont! Så vi somnade kanske vid halv 6 och att kunna somna med den värk man hade i handen, usch säger jag bara.
Men men bandage är på nu:)
Men nu så är det dax att vinna miljonerna på hästarna!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hahaha du är så rolig. Stackars dig som stukat tummen. Du har så ont och tänker så mycket på din tumme så du skriver tumbrödsrulle! Det heter tunnbrödsrulle! Hahahaha

2009-07-12 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar