Städat och fint!

Stor städade lägenheten igår, blev kanonfint!
Nu har vi precis kommit hem, har varit på Karlssons och Jysk. Hittade bla en tavla till köket, lite köks knivar och ljus m.m.
Har sovit i Länna i natt, så kom hem nu och det var så skönt att komma hem när allt var rent och fint:) På Torsdag är det Tomas Ledin också, och det kommer att bli så kul, ska shoppa en hel del också, blir en hel dag i Stockholm. Hoppas på att jag hittar det som jag vill ha. En ny plånbok är ialla fall det viktigaste, för nu börjar min verkligen slitas ut!
Men nu ska vi åka tillbaka till Länna, svärföräldrarna är uppe i Lofsdalen så att vi är husvakt.

..
Saknar min lilla stumpa också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar