Öland på Torsdag!

Nu är allting planerat, det blir Öland från Tors-Sön. Kommer att bli grymt kul!
Kom hem för ett tag sen, älskling och jag var ut till Simon och Linda i Strängnäs, sen på vägen hem så stannade vi och åt lite gott, så nu ligger man här i soffan och är jätte seg och mätt. Imorgon så ska vi hem till mamma och pappa och tvätta lite kläder tills på torsdag. Måste packa lite också, för om jag packar dagen innan så glömmer jag alltid något. Så lika bra att ha en extra dag som man kan komma på lite saker som man glömt.
Men på dagen ska vi ut med Linda och Simon till Kattnäs och sola och bada, eller ja förhoppningvis, beror på vädret!

Men nu ska jag kika på Beck.

Sov gott.


sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar