En hel historia om den mest tråkigaste resan.

vi åkte till Öland vid halv 2 i Torsdags, vi kom tillslut fram till den campingen där vi skulle bo, men det såg ut som skit så att vi bestämde oss för att åka till köpingsvik, men där var exakt alla campingar upptagna. Klockan blev 8-9 på kvällen och vi hade ingenstans och bo, och tillslut så var det bara hjärtat som kunde köra eftersom han var nykter. Men innan vi åkte någonstans så gick vi en jädra massa kilometer, skulle kolla om det var ledigt på ett vandrarhem, men icke sa nicke! Gick tillbaka. Vi var dock inte på det bästa humöret så tillslut åkte vi över till Kalmar, gick ut på harrys, men Jimmy och jag var så himla trötta för klockan var mitt i natten så vi gick till bilen, och sedan till tågstationen för att kolla upp tider! Jimmy och jag ville hem för vi ville definitivt inte sova i bilen, fanns ingen chans att vi ville sova fyra stycken i en bil. Vissa saker gick över gränsen så vi bestämde oss klockan 02.00 att vi skulle ta tåget hem som gick klockan 05:50. Jimmy och jag gick från bilen som var mitt i kalmar upp till stationen. Satt ute fram tills tåget gick, blundade inte ett smack! Hungriga var vi också! 3 timmar tog det fram till Lindköping, sen byte av tåg till södertälje, byte där till läggesta. Kom hem vid 12. Hade inte sovit på 27 timmar, men väl kom hem och tog bilen till Mariefred till systemet eftersom Niklas hade fest på kvällen. Sov några timmar sen kom några över på förkrök och sen taxi upp dit! Hade en kanonkul kväll där ialla fall. Men lite seg var man. Vi kom hem vid 04. Sen på Lördag blev det lite alkohol med bror och Sandra, vi hade så himla kul! Så vi hade iallafall kul 2 dagar, men att resan inte blev som tänkt , tråkigt. Men men, så kan det gå!

Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni fått lite mer sömn än en annan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att de blev som de blev med öland... men jag är glad att ni kom hem, annars hade vi inte fått leka med er:P hehe, hoppas vi kan göra om de igen... allt förutom svampplocket... mina lår gillade inte de:P puss

2009-07-27 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar