Tråkiga söndagar!

Såja, nyss kommit hem och Jimmy har åkt iväg på träning! Nästa Lördag är det ST-cupen i Strängnäs & då kommer Ellen hit också, najs! :) Då blir det partaya!
Idag händer väl inte så mycket, blir nog som vanligt en lugn söndag:) Skönt det med, man har ju trots allt en tråkig vecka framför sig! Men lov snart så bara att ligga i:P
Igår blev det inte så mkt, kollade på hockeyn,handbollen & spelade poker, & svärmor vann! ;)
vi
Skulle inte klara mig utan er mongos!
-vi
Vår vänskap slår ingen!!



Absolut slut!

Har nyss ätit kycklingsallad och det är ju så gott! Känner mig nästan lite sjuk, trött och hängig! Kände mig redan lite hängig igår. Får hoppas att det går över ialla fall! Snart tänkte jag sätta mig ned och fortsätta lite i Photoshop & göra klart min handstil! Skit tråkigt men måste göras, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar