Tisdag!!

Sitter i skolan & har meida fast läraren är inte här, så vi har vikarie fast gör ingenting, blir ju aldrig någonting gjort när man inte har den läraren man ska ha!
Men men, håller på med någonting som heter "ligga schysst", märklig uppgift:) Haha..
Men ska kila ner på nästa lektion nu..

HEMMA! -
Så nu har man kommit hem & hunnit käka och så. Ska snart ta och börja på svenskan som jag dock inte har gjort. Älskling sitter & spelar poker och ska på träning om nån timma. Så då får jag fixa svenskan eller psykologin.
Tog 2 tåget hem från Eskilstuna idag, så hämta Jimmy mig vid station så åkte vid till Thomas Gymnasiet och hämta ett nytt busskort till mig, för mitt hade blivit avmagnitiserat! Blev det igår morse.
Halva veckan har gått och det har faktiskt gått fort.
 sommar
minkäre
Du gör mitt liv till något speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar