Skoltrött!

Sitter i skolan på Grafkom, med Antonia. Sitter och dricker en varsin Yoggi:) Somnade på bussen in idag, skit skönt var det, speciellt när man är så trött som man är på måndagar!
Nu ska vi fortsätta i Photoshop och göra typsnitten, som dock inte är så kul!
Men måste fortsätta nu, bra att ligga i ibland;)



Sådär ja, hemma nu! Älskling & jag har bastat och bara tagit det lugnt, och nu spelar vi poker:)
Gick på stan idag för vi slutade tidigare, så kikade runt lite tills 3 tåget skulle komma! Handlade en Bh och en sjal. Sen mötte vi Ellen vid station för hon hade köpt med sig ett par stövlar till mig, så jag betalde och så. Jättesnygga! Kommer bilder på de.
Ikväll blir det definitivt inget annat än en myskväll, för både jag & Jimmy är helt slut!
Har precis ätit spaghetti och köttbullar som jag lagade till:) Gott blev det!
skor
Stövlarna, utsidan
...

sjal
sjalen GINA TRICOT 79:-

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättesnygga stövlar!

2009-01-26 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar