Så är det dags igen!

Skolan nu igen då! Men äntligen så har måndagen gått! Och aldrig har jag varit så trött som jag varit idag. Puu. Men iaf var jag bara på en lektion idag, för sen så följde jag med Ellen, sen gick vi på stan och så handlade jag två jeans leggings, och underkläder. Bilder kommer nog snart på lite kläder jag handlat under ett tag. HIttat ganska mkt fint på senaste. Tittat på ett par jättehäftiga rosa pumps, men såklart så finns dom inte kvar idag, dom var slut! Testade ett par jätte fina svarta stövlar med satt dock inte lika fint som dom såg ut!

Nu sitter jag,mamma,pappa och älsklingen och kollar på handbollen, Sverige - Spanien, Just nu är det halvlek och de står 19-13 så vi leder ju iaf:)
....... (20:00 SVERIGE VANN SÅKLART MED 34-30! )

Ska snart ner & mysa med hjärtat mitt och kolla på smekmånaden:)

...
Kortet ger mig sommarkänsla=)




Bilder på lite kläder som jag senast köpt!
gula
Gula trosor, GINA TRICOT 59:-
GINA
Jeans leggings, GINA TRICOT 179:-
...
GINA TRICOT 199:-
HM
örhängen H&M 79:-
...GINA
ljusa "jeansleggings" GINA TRICOT 299:-
GINA
Svart blus GINA TRICOT 100:- 1/2 priset!
....
Storskjorta GINA TRICOT 199:-

Sen blev det en svart/grå blus på CARLINGS 399:-
baslinnen GINATRICOT 99:- /st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar