Morrrn!!

06:30
Fixad & klar in i minsta detalj:D haha. Sjukt trött, satt & pluggade och klippte och klistra i psp i 5 timmar igår, så att hela kvällen försvann! Och idag är jag jätte trött, bara svider i ögonen. Men snart helg:) Ska aldrig vakna på Lördag känns de som, ska iaf sova ut, MASSOR! så är de:)

Längtar nå grymt till sommarn, men man får leva med sålänge att sola i solarium, tyvärr, men kan ju dock inte se ut som en blekfis. Längtar efter att kunna ha lite kläder, klänningar och shorts och allt! ska bli så underbart! Så hoppas vi på en bra sommar år!
 Kanske blir en solrunda efter skolan idag:)

 Skriver mer under dagen=)

soolpumps



12:00


Sitter i skolan nu, precis haft lunch, idag blev de att käkade fläskfilé med potatisgratäng. Gott:)
Nu har man Psykologi, ska skriva om filmen "ondskan".
Försöker också få tag i min bror, men han svarar aldrig! Jobbigt nog, när man väl ringer svarar du inte, inte bra inte ;) hehe.
Men ska väl försöka att ta tag i det vi håller på med nu.
robban
Min käre bror som jag saknar att festa med!!!Älskar dig!
vi
Jag & absolut världens bästa pojkvän! Försök att bli bättre än han :) Det går inte! Haha
Bästa svärmor & svärfar!!! Underbara!
Så har vi underbara svärmor & svärfar:)
..
Älskar min underbara mamma!
..
Världens bästa pappa!



19:55
Nu är det nära till handbollen, Sverige-kroatien. Hoppas sverige tar de, för då har vi vunnit alla matcher! Men de är ju såklart att vi gör! Har precis fixat Sandras blogg! Blev helt ok!
Trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Berit Karlsson

Hans mamma är bättre....



kram svärmor...

2009-01-22 @ 16:42:56
Postat av: natta

haha, då måste jag skriva ut det också :P

Kram!!

2009-01-22 @ 17:40:29
Postat av: Malin

hej är kusinen, fin blogg. SEr batt du är en hejjare på detta med inreda bloggar. Kan du inte öramin lite roligare!Puss

2009-01-22 @ 19:59:05
URL: http://metrobloggen.se/blingblingdeluxe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar