God morgon Sverige!

Godmorgon gomorr:P Inge försovning idag inte. Nu har jag precis fixat klart mig, ska snart upp o käka frukost, när min käre orkar ta sig upp:) Haha, Äntligen Onsdag, slutar tidigare också, för sista lektionen får vi jobba på valfri plats, och det blir ju solklart hemma:) så 14:40 idag.
Idag har jag absolut inte några planer, men skriver mer sen om vad som händer resten av min dag;)
..






16:58


Sådär nu har man kommit hem från skolan, sitter hemma hos älskling, vi har nyss ätit lite och nu kikar vi på Tv, ikväll är det ju handbollen också, tror definitivt på Sverige idag.
Skolan var helt okej idag, skönt att vi fick jobba hemma på sista lektionen, så snart är det bara att sätta sig och göra i ordning allt som ska vara klart tills i morgon:) Ganska mycket men det fixar sig ändå! Imorgon blir det en kort dag, slutar 13:15 & sååå skönt att det äntlingen har gått halva veckan.( för då har jag bara korta dagar kvar ).
Så är det, den 31a har Jimmy cup, ST-cupen. Och då kommer Ellen hit så vi ska kika på den:) Sen på kvällen hittar vi på något;)

Men nu ska jag plugga:)

<3<3klassen

Kommentarer
Postat av: svärmor

Det ser bra ut..



Kram svärmor

2009-01-21 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar