En Fredag utan planer!

cdin

ja, precis, en fredag utan planer! Det var väldigt länge sen jag inte hade någonting planerat till en Fredag. Men ändå ganska skönt att inte ha de, då kan man ju planera eftersom.
Veckan har ialla fall gått fort & det är säkert därför man inte hunnit planera någonting inför helgen. Men det brukar nästan alltid komma upp någonting som man ska hitta på mot kvällen.
Ne nu ska jag nog se till att jag kommer in i dushen och sen fixa i ordning mig lite.



SHOPPING!
Känner suget att shoppa, vill ha,
  •  Massor med pumps till sommarn!
  •  En snygg vår/höst kappa!
  •  Nytt snyggt guldarmband!
  •  Guld ring
  •  Nå söt klänning
Ne nu får jag lugna mig lite, men snart får jag pengar så då blir det väl en runda:) Har ju däremot varit väldigt sparsam denna månad! Så har man varit så duktig som jag så får man ju alltid lite extra.


Och om en månad så fyller man 18 år! Ska bli så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar