veckan gjord, bara en vecka kvar..

Sådär då är det Fredag igen, skönt! För nu är det bara en vecka kvar innan lovet och APUn. Så ingen skola på 3 veckor sen och det känns enormt skönt!  Skönt att komma bort där ifrån också. Kom in till skolan idag vid 9:40 då vi började, så hade vi engelska prov, men de gick inge vidare så slutade 10:00 så min skoldag var 20 minuter!
Imorgon blir de eyyyllen=) Men idag blir de lugnt, så man är pigg i morgon:)
Riktigt trött  faktiskt, men de går över, hade ju faktiskt sovmorgon så förstår inte hur jag kan vara så trött. Konstigt:)
Plus att det har kommit en massa snö idag och jag vill inte ha nå mer nu, men får hoppas att de inte ligger kvar!

snö

Inte så länge tills man fyller nu då, och de känns riktigt härligt!


Så är det kväller. Sitter hemma hos Jimmy & tar det lugnt. Ganska seg! Men men, inge roligt på datorn heller!
Men men, ska titta klart på Twilight sen också. Har bara kollat på halva. Jättemätt är jag också, åt tacogratäng:) Gott vare.
Ikväll blir det iaf ingenting speciellt. Planerat lite för morgondagen också, så innan 3 måste vi vara i Eskilstuna för då stänger systemet:P och sen ska Jag,Ellen,Jimmy,Thom och Ivan dra och äta gott på O´Learys. Så det blir trevligt!

,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar