se här, NYTT NUMMER!

Så nu kan jag äntligen skriva ut mitt nya nummer och det är 073-6941246, Så fram med mobilen och lägg in de :) Och ja, jag har Comviq.
Men men, ska blir lite bättre på att skriva lite mer också:) Men iaf, idag har jag bara hunnit vakna, och sen åkte vi hem till älsklingen, så vi kom precis hit nu:)
Igår så gick jag & Jimmy och träffade Antonia och Pierre en snabbis, kul och träffa dom för att det var ju ett tag sen.
Men värst av allt är att jag inte får träffa Eyylleen på jätte länge, förutom om 10 dagar då jag fyller år och de blir ett jävla röj, och riktigt kul!
Jätteskönt med lov är det, behövdes verkligen, sen är det APU i två veckor också, så det blir också skönt, så ingen skola på tre helt underbara veckor.
Snart får man pengar också, och då ska jag iväg och handla lite kläder:)

comviq

Kommentarer
Postat av: eyylen

snart blir jag riktigt bitter, Eyylen saknar sin porriga dåre in THA HOUSE !<3

2009-02-17 @ 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar