Myskväll!

Precis så har jag och Jimmy lagt oss i sängen och kollar på Det okända och snart så börjar Efterlyst, I like!
Så blir det såklart lite läsning också, måste faktiskt klara provet! Sen har vi tydligen Psykologiprov imorgon, men jag sattsar på Grafkom ist! Sen får jag fixa Psykologin. Så får se hur det provet går.
Förresten så har jag glömt bort att lägga in en bild på feting firren vi fick i Lördags när vi anglade. Det har blivit lite klagomål från min kära att jag inte hade lagt upp en bild, så den kommer in i morgon:)


Jag är väldigt less på en sak också, faktiskt, och det är  t om. så illa att jag måste skriva det här!
Tycker så hilma synd om dig och du är värd något som är bra för dig! Förstår inte hur du orkar med!
arg



Men nu ska jag mysa med världens bästa pojkvän, han är bäst, deni;)
Att ha díg betyder allt, du gör mig så lycklig Jimmy Karlsson.
hun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar