Min födelsedag:)

NU är man 18 då! Och det känns kanoners faktiskt. Har fått presenter av mamma och pappa, Fick en bok som heter "Fordons handbok för tjejer", en eltandborste ( skulle ändå köpa så det var kanonbra ), blommor, och en sak där jag kan spara pengar i till min resa:) OCH DOM BETALAR MIN RESA :D wiiiiie! Jätte glad blev jag! Nu är det bara spara pengar till shopping och allt utomlands, kan inte bli bättre! 
Alla underbara som skrivit och skickat till mig, tack så mycket mina änglar!

bil
Boken och en bil jag fick av svärföräldrarna, tyckte det passade att ställa den framför boken;)
.....
Bildbevis! haha TACK SÅ MYCKET ÄLSKADE MAMMA OCH ÄLSKADE PAPPA!♥
flowers
Blommorna:)
...
Eltandborsten, har dock inte prövat så vet inte om den är bra;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis gumman... Va skönt att dom betalar resan!

Nu kan du göra flera hemligheter:P hahaha...

Älskar dig massor, och Robban hälsar grattis också!

Vi ses snart!

Pussar

2009-02-27 @ 11:14:06
URL: http://sandrablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar