FY FAN VILKET PARTAY!!

Ritktigt riktigt riktigt roligt, kunde abslout inte bli bättre än det som var igår, men nu sitter man här med världens huvudvärk och hur töstig som helst! Men herregud, de går inte att klaga! Alla var kanon dragna, och hade kul hoppas jag ? Haha, och Eddie spelade gittarr och sjöng, var sååå bra! Jag älskar det verkligen:) Tack till alla som var här och ni gjorde min dag till nå alldeles extremt! TACK!

.....
..
.....
EMELIE
....
VI
...
....
....
...
FOLK
julia
....
....
....
........

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, as äcklig bild på mig och alex, den näst nedersta. sen fick jag lite minnen när jag tittade på bilderna. bla när jimmy kom ner morgonen efter och väckte mig med sitt gitarrspelande :P haha, fan vad bajs vi mådde dagen efter alltså, men det måste absolut göras om! snart fyller ju jag! :D <3<3<3

2009-09-08 @ 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar