Familjen Annorlunda

Tittar på familjen annorlunda, fy fan säger jag bara, förstår verkligen inte hur det fungerar, hur man står ut, hur man orkar. Shiiit! Haha!  Ingen frihet alls. Men men, alla människor är annorlunda, och det kanske är bra de!


Annars har jag inte gjort så mycket nu ikväll, ätit hemma-pizza:) Jätte gott var det! Och nu så sitter jag här och kollar på tv och pratar men Emelie på msn:) Saknar bruden, men vi ses på fredag och ska festa som fan! Ha skit kul!
Så nu är det bara fem dagar kvar, sen är man 18 och det känns jätte bra, och otroligt skönt!!

Emelie
emelie
Och så får självklart en bild på jättego vän vara med:) Superglad att du kommer till mig på min födelsedag gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar