Nästan halva veckan klar..

Men inte riktigt!
Ska bli skönt i morgon när man kommer hem:) Fast går bara från 12:00 till 13:35 imorgon så det är skönt! Älskar mina tider! Nu sitter jag och Jimmy och häckar i soffan, kikar på fotboll, men snart så är det nog dax att hoppa i säng. Känner mig lite trött faktiskt! Hoppas bara på att man kan somna. Har ju haft lite svårt att somna nu senaste veckan, men förhoppningsvis så vänder det:)
Snart är det Jul också, och jag har bara handlat en julklapp. Hittar ju ingenting könns det som. Svårt är det också. Men imorgon ska jag försöka hitta en Julklapp till min älskade bror! Men jag vet nog redan vad jag ska köpa. Till Sandra har jag också hittat, men måste bara köpa den!

Men nu ni, jag tror att sängen skriker efter mig!

v
Och vart är vår härliga snööö?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullungen då:D

Du ska få någe fint av oss i år!

Saknar dig massor, och lite till!!!!

Puss på dig gumman.

2009-12-12 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar