Kopps..

Yes, precis kollar på den.. Haha den är ju bara för bra. Så jävla soppiga:)
Vaknade vid kvart över 12 idag, börjar bli sjuk också, förkyld och hostig, så himla värdelöst.. Det är det här skit vädret, svin kallt och ruggit! Inte nå kul alls..

Har kollat igenom massor av gamla bilder bla festbilder! Har så många roliga bilder, minnen väcks verkligen till liv, både med gamla och nya vänner:)
Riktigt kul att se. Har massor av bilder från när jag och Jimmy träffades och dom ska jag nog som tavla.

Men nu så ska jag hoppa i duschen annars så kommer jag aldrig att bli klar idag, fast... de kanske man inte behöver bli ändå för jag ska inte gå ut en meter utanför dörren!

vi
2007
vi
2008
v
2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar