Rensning pågår.

Rensar min dator lite, har massa skit som inte behövs, massor av skolarbete från första och andra året, men nu är det väck!
Ska strax ta mig något att äta, lite yoghurt blir det nog, har inte ätit frukost så jag känner att magen inte är speciellt glad på mig nu. Men har så himla svårt för att äta frukost ibland, knappt hungrig på morgonen, förutom när det är dagen efter, då känns det som att jag kan smälla i mig hur mycket som helst. Haha.
Vaknade när älsklingen gick till jobbet, då var klockan runt halv 7, och då fick jag tanken att jag skulle ut och springa för jag var inte allt för trött, men sen så blev det inte så för sängen var så otroligt skön så jag somnade om och det var så skönt, så nyttig var man inte!
Men nu ska jag nog ta mig yoghurt eller rostbiff! Svårt val. Och så ska jag sätta på en film och kika på.


mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar