Wiho, äntligen ledig!

Varit och handlat lite skor i Södertälje med älskling idag. Åkte hem med 3 tåget för jag missade 2 tåget och det var så himla surt, för att jag kom upp till stationen precis när tåget åkte! Blev så himla förbannad.Men sen kom Emelie och höll mig sällskap och det var mycket trevligt:) Men iaf så kom älskling och hämta mig kvart över 3 i strängnäs och då åkte vi till tälje. Köpte två par skor och älsklingen hitta ett par, jättefina!
Sen så köpte jag & jimmy pressent till Bror, och han blev jätteglad:)
Lite bilder kommer på skorna m.m

skor
Tyckte att dom var riktigt söta :)

skor
Dessa svarta också.

bikini
Bikini underdel med...

d
..ringar och knyten på sidan


Men ska kolla klart på miami ink nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar