Sun-day

Sitter hemma hos älsklingen nu, kom tillbaka vid 12 snåret. Lägenheten var fin iaf :)
Blåser massor ute och det är inte alls skönt.. När det väl är sol så kan blåsten hålla sig borta;)
Om ett par timmar ska vi hem till mig och äta världens godast maträtt. Det behövs för då får jag energi hela veckan ut, haha!
Nej men gott ska det bli!
På Torsdag så har jag prov så jag ska plugga ganska mycket nu under veckan, så får jag hoppas på att jag klarar det.
Jag och plugga går inte alltid så bra ihop, men nu ska det gå:P
Vet inte om jag och Jimmy ska ta oss en fiske tur sen.. Nu hjälper han Stephan med kylskåp, dom har köpt en nytt. Jättefint!
Har kollat på lite kläder på internet och blir nog att beställa en fin jacka, bild kommer sen..
Kom på idag att jag inte lagt upp bilder på det jag inhandlade förra veckan.. Men ikväll så ska jag lägga in bilderna:)

söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar