skola och magen har ont!

Sitter i skolan på multimedian, har magknip och tror jag fått tillbaka febern, mår inte alls bra! Hela jag är helt varm.. Blir nog bara att åka hem och vila. Orkar inte vara sjuk mer. Trött på de! Fast det var ju länge sen jag har varit såhär sjuk så det var väl på tiden, men nu kan det gärna gå över!
Nästa Torsdag är provet i Typografi så nu måste jag ligga i plugga! Måste verkligen klara det, men det går nog bra..
På Fredag ska jag kanske följa med Chantal till Eskilstuna och shoppa lite på dagen, sen på kvällen så¨slutar älskling vid 19 så då blir det nog bara mys. Får se om man hittar något. Vet inte riktigt någonting som jag måste köpa men något hittar man nog alltid =)

Sen så har jag och Ellen kollat upp biljetter till Tomas Ledin, och det blir det i sommar ;) Kommer bli grymt i sommarvärmen!

ledin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar