skola, men inte så långt kvar

Sitter i skolan, har mediekommunikation, inte det roligaste jag har gjort. Håller på med Intern och extern information:/ Inte vidare roligt!
Men det är inte så jätte länge kvar i skolan nu, ca 30 dagar! Sen ett härligt långt sommarlov:)
Ska göra klart lite saker som jag inte har gjort, fast det är inte så mkt. Lite i psykologi och en liten liten uppgift i mediekommunikation.. Och engelskan har jag nog lite saker i, men det är för att jag bara haft engelska B halva teminen. Men lite saker ska jag göra klart. Nästa vecka på Tisdag har jag nationella i Engelska B, coh ja hur det kommer gå får man se, hahaha!
Men nu ska jag fortsätta leta information om 1970-talet! Och det är så himla tråkigt:(

Ha en bra dag och jobba inte ihjäl er ;)


jag och antonia

Mina och antonias härliga ben en sommardag ute på Trosa skärgård :)
Lite bruna ben hade man ändå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar