mys

Älsklingen har precis åkt till jobbet och jag sitter nu och väntar på mat :)
Vi myste ner oss och sov ett par timmar innan han åkte till jobbet och det var så skönt att vila lite, för jag är så trött! För mig och Ellen blev det inte så mycket sömn i natt..
Men men, i morgon är det torsdag och det är så skönt och grafkom provet blev flyttat så det kändes som en lättnad för att jag skulle aldrig orkat plugga nu.. Känns som att man bara har pluggat nu på slutet, och vi som aldrig brukar ha prov som man måste plugga på så mkt.. Men men, snart är tvån slut och det känns så bra..
Ska äta nu sen gosa ner mig och sova :)

...
Du är världens bästa kille, älskar dig så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar