kort dag

Blev kort skoldag idag, slutade vid 11 så det var ju hur skönt som helst.. Sen kom jag hem och gick ner och la mig och sov brevid älsklingen, sen vaknade vi vid 2.. Och då åkte vi hem till honom, stekte plättar och träffa svärmor..
Sen så vid sju började älsklingen och jobba, så då blev det övningsköra för min del:) Bra gick det!
Nu ska jag nog plugga lite, om jag orkar.. Det vet man aldrig ;) haha..
Så nu är det bara en dag kvar sen ledig i 10 dagar och det känns så himla skönt.. Behövdes verkligen just nu, även det inte kommer kännas att man har varit ledig sen när man börjar igen, men ändå, får sova ut ganska många dagar, och det är ju det som ska bli skönt :)
Men ni får sova så gott i natt!

Saknar mitt hjärta♥

vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar