Äntligen klar!

Nu har jag skrivit klart svenskan och läst igenom de lite grann, men nu har jag lite huvudvärk, men det går över! Tänkte sova nu så jag är skapligt pigg i morgon, ganska lång dag! Och så fyller min käre bror år i morgon. 21 hela år ;) börjar bli gammal nu hörru! Haha ne skoja bara. Hoppas han får en kanonbra dag iaf:)
Imorgon så är det ganska mycket som ska göras eller händer i skolan.. Först på mediekommunikation, där ska vi ha lappat ihop reklam information m.m om 1970 talet, sen svenska nationella och sist på grafiskkommunikation då vi ska ha skrivit lite om utvalda logotyper och lite fakta om de företaget eller det man valt. Men men, har hunnit med allt känns det som, men nästa vecka blir det en lugn vecka känner jag! Förutom nationella i engelska:/
Men nu ska jag sova men ni får sova så gott!

jagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar